lauantai 27. syyskuuta 2014

Hyvinvointipäivä :)

..jonka myötä monta mielenkiintoista kohtaamista! Nautin kun ihmiset olivat kiinnostuneita ja innostuneita keskustelemaan. Syntyi uusia kontakteja ja -voi!- niin innostavia uusia ideoita meidän vanhojen kamujen kesken! Asahiretriitti! Mun idea, jonka jaoin eteenpäin taitavalle "työkaverille" ..Osallistun varmasti! :)

Joku harmitteli kun ei enempää ihmisiä ollut tänään liikkeellä, mutta ittelläni vahvistui jälleen kerran se tunne että vaikka tavoitat vain yhden ihmisen, pääsette vähän niinkus samalle langalle se on jo ainutkertaisuudessaan vertaaansa vailla, enempää ei tarvita. Samallelangallepääsemisenkokemuksia :) oli mulla ilokseni tänään useita, siitäkin huolimati että onhan se totta -enemmänkin olisi ihmisiä meille mahtunut juu ..

Vaikka olin itte paikalla yhtenä toimijana kertomassa logoterapiasta ja omasta toiminnastani, jäi ittelleni kuitenkin sellainen tunne -että minä (ainakin!) olin se joka jäin voiton puolelle -opin vaikka mitä ja paljon tänään! Oikeesti upea, onnistunut päivä!! Jag är hemskt nöjd!

Äsken viel pikainen piipahdus prinsessani <3 tykönä, pien lukiolainen oli kotiutunut koululuokkansa kanssa tekemältään ulkomaanmatkalta ..Voi mahdoton, kun siitä tädinkin lukion ranskanryhmän reissusta Bryssel'iin ja Pariisiin vuonna 1986 on vasta niin vähän aikaa ;) ..

Ny "jo saunan piipusta savu kohoaa ..ei liian vähän, eikä liikaa, tää on hyvää elämää <3 .." 
 https://www.youtube.com/watch?v=r_mB8qj_1cg

Mukavaa virkistävää tuulista pyhää toivotellen Förstiinasomärhemsktnöjd ..ja jollon viikkosiivous tekemäti ..

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti