lauantai 18. kesäkuuta 2016

Eka kesäloma-aamu :D


Kas, johan on aikaa kulunu siitä ku oon viimeks istahtanu onneni äärelle ja raapustanu muutaman sanasen muistiin siitä itsellein! Onni tarkoittaa mulle siis ihan tavallista intohimoista elämää ylä- ja alamäkineen -joita molempia pakkaa matkan varrelle mahtumaan- ei mitään ruusujen pääll tanssaamista  ..Tää oli Ihan välttämätön lisäys, sillä onnesta on usein ihmisillä aika erilainen käsitys verrattuna lempeään omaani ..

Niin, tuosta ajan kulusta, kirjoittamisesta, lomasta ..Tokihan minä kynällä säännöllisesti kirjoittelen ..siihen kauniiseen kirjaani, useimmiten nykyisin muuten aamukaffeell ..mutt ny on aikaa kirjoitella tännekin taas, ku ei oo kiirusta mihinkään, ei minkään valtakunnan aikataluja, eikä ilokseni edes minkäänlaista lomareissua suunnitelmissa! Olemista vaan, maalla ja kaupungissa mieleni mukaan, suunnitelmitta ..Aikaa uppoutua sanojen sekaan -lukea tai kirjoitella ..Ojdåjagnjuuuuter :D !

Hmm ..ny on vaarallisen hiljaista ;D -taitaa olla paras tarkistaa mitä Whoopie koira <3 -nyt jo reippaasti kymmenen kuukautta- tekee juuri tällä hetkellä ..
 
Mutt tää on viel jaattava -oon aika kauhuissain; kippari haaveilee nimittäin moottoripyörästä! En tuumaa ny millään käsittää  ..Ja mun tarttis kai tukea häntä siinä???! No juu, ny Whoopie ehti repiä kukinnot terassin krysanteemista vaiasterivaipionivaimikätuoonkaan  ..

Iloa :D sun onneesi toivotellen pitkäst' aikaa Förstiina

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti