perjantai 18. lokakuuta 2013

Catcthefeeling? ..Vai imuroisko?

Mikähän saa ihmiset ihastumaan erivärisiin metalleihin, koruihin ja sillä viisiin -mietin .. Johtuen ehkä siitä, että tänä päivänä varsin poikkeuksellisesti istun täss ja kirjotan tavallista enemmän koruilla koristautuneena, ja kaikk' on pronssii -pronssi on niin mun värini, tykkään siitä kovasti ..ja mietin mikskähän, sillä esim. pien -33vee ;D- sisarein koristaa itsens nykyään aina hopialla ..Pronssi on passeli intohimo, sillä se on aina se kaikkist halvin vaihtoehto, ja itte ainakin törmään kauniisiin pronssikoruihin tosi usein esim. kirpparilla kierrellessäni -tääkin rannekoru, johon niin ihastuin löytyi taivasallakirpparilta täss elokuulla ihan vasta ..Se, miks oon koristellu itteni tällä viisiin ny johtuu siitä ett huomenna juhlitaan vaarin <3 70 vee -synttäreitä ja oon täss mallannu vaatteita huomiseks ..mutt sitt yks kaks tuli kirjoittamisen tarvis ..

Jopas siellä pyryttelee lunta ja tuulee kovaa! Mun linnuillain on silti kissanpäivät, sillä aloitan heidän ruokkimisensa aina näin ens lumen myötä, eli tänä syksynä just eilettäin. Nykki on pähkinä-auringonkukansiemen -kupposessain toosi paljon pikkulintuja ja yks närhikin, ja rouva mustarastas parhaillaan ..Hei, mun tarttee viedä heille myös lyhty, se heiltä vielä puuttuu ..Kynttilän valoss on heidänki kiva lounastaa ja päivällistää ..illallistaa minusta he eivät ees ruukaa ..

Jos en tekis tänään yhtään mitään, paitsi että jo eilen mietin ääneen että jos hakisin tälle iltaa ruokaa kiinalaisesta -aattelin ankkaa ja broilerii ..slurps, nam ..En  tiedä miten mulla on ny ollu niin hankala viikko, nälättäny ihan kauheesti! Siks kai eilenki jo tän illan syömisistä haaveilin ;D ..Paastopäivät menny suht ok, mutta välipäivät ollu hankalia, tosi hankalia! Mun piti oikein kysyä apua tuosta ryhmästäin ..

Oikeesti mun pitäis imuroida, paitsi tarttisko edes ;D -viime perjantaina nimittäin imuroitiin vahingossa kahdesti :D -mää aamupäivästä, ja kippari töistä tullessaan ku olin itte lähtenyt openhommiin iltapäiväks ennen ku hää ehti tulla! No, tarttishan tietysti ..ja peti "pöyhiä" ja vessa pestä ja hohhoijaa ..No, katsotaan mitä tulee tehdyks, ny on nimittäin enempi sellainen catchthefeeling-tunne ja sillon pitää olla vaan ja nautiskella, pistää kynttilät palamaan ja sammuttaa valot! Mutt ny vien noille pienille sen lyhdyn pihapuuhun ..

Nauttikaatta koiranilmasta :D ..Olkaatta varovaisia maantiell! Kuullaas taas :D toivoo Förstiina

Ps.Yks. Erityisen mukavaa päivää sulle kolmas koukkuun tarttunu! :D
Ps.Kaks. Aina vain tahtoisin polarbearpuppyn <3 !

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti